Odczyty wodomierzy od 10 maja 2021r.
Uprzejmie informujemy, iż od dnia 10 maja 2021r. przywracamy odczyty wodomierzy w Państwa domach przez naszych pracowników wg załączonego harmonogramu na 2021r.
W miesiącach oznaczonych w harmonogramie symbolem „O” (jak odczyt) odczyty wodomierzy dokonywane są fizycznie przez naszych pracowników.
Pracownik dokonuje odczytu i pozostawia fakturę w skrzynce pocztowej, a w przypadku Państwa nieobecności pozostawia zawiadomienie z prośbą o podanie stanu wodomierza telefonicznie w ciągu 3 dni oraz informacją, że po tym terminie zużycie wody ustalone zostanie szacunkowo, a faktura zostanie wysłana pocztą.
Zachęcamy Państwa do udostępniania pracownikom wodomierzy do odczytu, a w przypadku braku takiej możliwości podawania własnych odczytów.
Jest to szczególnie ważne w celu uniknięcia rozbieżności pomiędzy rzeczywistym zużyciem wody a szacowanym. Ponadto kontrolowanie zużycia na wodomierzu pozwoli w porę ograniczyć straty podczas ewentualnej awarii.
Podczas przeprowadzania odczytów nasi pracownicy zachowują zalecane środki ochronne (dystans, maseczka, dezynfekcja rąk).
W miesiącach oznaczonych symbolem „SZ” (jak szacowany) otrzymacie Państwo rozliczenie na podstawie szacowanego zużycia.
Symbol „OR” oznacza odczyt radiowy. Jeżeli wodomierz główny u Państwa posiada moduł radiowy większość odczytów będzie dokonywana zdalnie bez konieczności wchodzenia na teren nieruchomości. Jednakże nie pozbawia to Przedsiębiorstwa prawa do przeprowadzania kontroli i fizycznych odczytów wodomierza. Dlatego co pewien czas pracownik poprosi Państwa o udostępnienie wodomierza do przeprowadzenia kontrolnego odczytu w celu potwierdzenia poprawności przekazu radiowego.
HARMONOGRAM 2021 >>>>link<<<<