Odbiorca Usług ma prawo zgłaszania reklamacji dotyczących sposobu wykonywania przez Przedsiębiorstwo umowy, w szczególności ilości i jakości świadczonych usług oraz wysokości opłat za te usługi.
Reklamacja powinna zawierać:
- Imię i nazwisko lub nazwę firmy oraz adres Odbiorcy Usług.
- Przedmiot reklamacji.
- Przedstawienie okoliczności uzasadniających reklamację.
- Opis żądania i jego wysokość.
- Podpis Odbiorcy Usług.
Reklamacje należy składać w formie pisemnej:
- osobiście w siedzibie Przedsiębiorstwa – Sala obsługi Klienta,
- listownie na adres PWiK spółka z o.o. w Olkuszu ul. Kluczewska 4, 32-300 Olkusz,
- pocztą elektroniczną (w formie zeskanowanych dokumentów) na adres ns@pwik.olkusz.pl
Przedsiębiorstwo rozpatruje reklamacje w terminie 14 dni od dnia jej doręczenie, a w przypadkach wymagających szczegółowego postępowania wyjaśniającego, termin ten może ulec przedłużeniu, jednak nie może być dłuższy niż 30 dni od dnia złożenia reklamacji.