Biuro podawcze i Sala Obsługi Klienta od poniedziałku do piątku od 7:00 do 15:00

KASA od poniedziałku do piątku od 8:00 do 14:00

e-faktura

Wniosek....


Dowiedz się więcej

WIRTUALNY SPACER

Wodociągi Olkuskie zapraszają na wirtualny spacer...


Dowiedz się więcej

Kropelka Ambrelka


Dowiedz się więcej

Inwestycje

Fundusze Europejskie


Dowiedz się więcej

Uniwersytet

prof. Wodniczka


Dowiedz się więcej

Bądź na bieżąco


Dowiedz się więcej

Nowa woda

w naszych kranach


Dowiedz się więcej

Inwestycje

nasza przyszłość


Dowiedz się więcej

Edukacja

wodno-ściekowa


Dowiedz się więcej

Jesteś tutaj

Rozwiązywanie umów o zaopatrzenie w wodę i/lub odprowadzanie ścieków


Umowa o zaopatrzenie w wodę i/lub odprowadzanie ścieków może zostać rozwiązana przez Odbiorcę Usług z zachowaniem okresu wypowiedzenia określonego w zawartej z Przedsiębiorstwem umowie lub na mocy porozumienia Stron w uzgodnionym terminie.

W celu rozwiązania umowy o zaopatrzenie w wodę i/lub odprowadzanie ścieków należy złożyć pisemny wniosek, który powinien zawierać następujące informacje:

  • dane Odbiorcy Usług,
  • adres nieruchomości której dotyczy wniosek,
  • przyczynę rozwiązania umowy:
    • utrata tytułu prawnego do nieruchomości ( np. sprzedaż rozwiązanie umowy najmu, dzierżawy),
    • rezygnacja z usług świadczonych przez Przedsiębiorstwo (odcięcie dostawy wody i/lub zamknięcie przyłącza kanalizacyjnego).

W przypadku gdy, nieruchomość została przekazana nowemu właścicielowi bez przerywania ciągłości świadczenia usług, należy dostarczyć do Przedsiębiorstwa protokół zdawczo-odbiorczy przekazania nieruchomości zawierający dane adresowe nowego właściciela (najemcy/dzierżawcy), adres nieruchomości, datę przekazania nieruchomości, nr wodomierza oraz stan wodomierza na dzień przekazania posesji podpisany przez obie strony FP-PG1-R6-6-01 (V2).

Odbiorca Usług ponosi opłaty z tytułu świadczonych usług do czasu poinformowania Przedsiębiorstwa o utracie przez niego tytułu prawnego do nieruchomości oraz dokonania demontażu wodomierza.

Wypełniony wniosek można złożyć:

  • osobiście w siedzibie Przedsiębiorstwa – Sala obsługi Klienta,
  • listownie na adres PWiK spółka z o.o. w Olkuszu ul.Kluczewska 4, 32-300 Olkusz,
  • pocztą elektroniczną (w formie zeskanowanych dokumentów) na adres ns@pwik.olkusz.pl

W przypadku wątpliwości lub dodatkowych pytań prosimy o kontakt telefoniczny 32 643 14 15 wew. 143 lub 152 infolinia 3.