Biuro podawcze i Sala Obsługi Klienta od poniedziałku do piątku od 7:00 do 15:00

KASA od poniedziałku do piątku od 8:00 do 14:00

Jesteś tutaj

Podanie stanu wodomierza


Odczyt wodomierza można podawać wybierając jedną z możliwości:

  1. Poprzez Elektroniczne Biuro Obsługi Klienta dostępne w zakładce e-BOK. Zachęcamy do zarejestrowania się do e-BOK.
  2. Wysyłając SMS na nr telefonu Inkasenta obsługującego Państwa miejscowość – jest dostępny w „Harmonogramie odczytów wodomierzy i rozliczeń  w gospodarstwach domowych”
  3. Dzwoniąc do PWiK na nr telefonu 032 6431415 wew. 116 lub 143
  4. Wysyłając e-mail na adres: ns@pwik.olkusz.pl
  5. Podanie stanu wodomierza przez formularz <<<wejdź>>>