Biuro podawcze i Sala Obsługi Klienta od poniedziałku do piątku od 7:00 do 15:00

KASA od poniedziałku do piątku od 8:00 do 14:00

Jesteś tutaj

JAK KONTAKTOWAĆ SIĘ Z PWiK ?


 

JAK KONTAKTOWAĆ SIĘ Z PWiK

W trosce o zdrowie naszych Klientów oraz Pracowników, w związku z ogłoszeniem stanu epidemicznego i zaleceniami służb sanitarnych,

nie ma możliwości osobistego załatwienia sprawy w siedzibie Przedsiębiorstwa, w tym również dokonania zapłaty w kasie do odwołania.

Cały szereg spraw mogą Państwo załatwić bez wychodzenia z domu poprzez:

e-mail: zarzad@pwik.olkusz.pl

 telefonicznie - infolinia:

  • Występujące awarie  32 643 14 15 wew.1
  • Wywóz nieczystości płynnych, zgłaszanie awarii  32 643 14 15 wew. 2
  • Odczyty, faktury, umowy  32 643 14 15 wew. 3, 728 469 902
  • Wymiana licznika wody 32 643 14 15 wew. 4
  • Nowe przyłącza wodociągowe lub kanalizacyjne 32 643 14 15 wew. 5
  • Windykacja  32 643 14 15 wew. 6
  • Inny temat  32 643 14 15 wew. 7
  • Dyspozytor  32 643 14 15 wew. 9

- e-BOK

 

Dokumenty i wnioski można pobrać z naszej strony internetowej: pwik.olkusz.pl  w zakładce:

Strefa Klienta / Formularze i Wnioski.

Wypełnione dokumenty i wnioski przyjmowane są elektronicznie pod adresem: zarzad@pwik.olkusz.pl , za pośrednictwem  e-BOK

lub można wrzucić do naszej skrzynki umieszczonej przy bramie wjazdowej do PWiK, jako "tymczasowe biuro podawcze".

 

Wszystkich naszych Odbiorców Usług zachęcamy do rejestracji do Elektronicznego Biura Obsługi Klienta (e-BOK), za pośrednictwem którego mogą Państwo:

- podać stan wodomierza

- sprawdzić swoje płatności

- przejść na e-fakturę

 

Przepraszamy za niedogodności i prosimy o wyrozumiałość w tym trudnym dla nas wszystkich czasie.

Informujemy, iż powyższa sytuacja w żaden sposób nie wpłynie na zapewnienie ciągłości dostaw wody i odbioru ścieków.

 

Za utrudnienia przepraszamyJ Życzymy dużo zdrowia