JAK KONTAKTOWAĆ SIĘ Z PWiK
W trosce o zdrowie naszych Klientów oraz Pracowników, w związku z ogłoszeniem stanu epidemicznego i zaleceniami służb sanitarnych,
nie ma możliwości osobistego załatwienia sprawy w siedzibie Przedsiębiorstwa, w tym również dokonania zapłaty w kasie do odwołania.
Cały szereg spraw mogą Państwo załatwić bez wychodzenia z domu poprzez:
e-mail: zarzad@pwik.olkusz.pl
telefonicznie - infolinia:
- Występujące awarie 32 643 14 15 wew.1
- Wywóz nieczystości płynnych, zgłaszanie awarii 32 643 14 15 wew. 2
- Odczyty, faktury, umowy 32 643 14 15 wew. 3, 728 469 902
- Wymiana licznika wody 32 643 14 15 wew. 4
- Nowe przyłącza wodociągowe lub kanalizacyjne 32 643 14 15 wew. 5
- Windykacja 32 643 14 15 wew. 6
- Inny temat 32 643 14 15 wew. 7
- Dyspozytor 32 643 14 15 wew. 9
- e-BOK
Dokumenty i wnioski można pobrać z naszej strony internetowej: pwik.olkusz.pl w zakładce:
Strefa Klienta / Formularze i Wnioski.
Wypełnione dokumenty i wnioski przyjmowane są elektronicznie pod adresem: zarzad@pwik.olkusz.pl , za pośrednictwem e-BOK
lub można wrzucić do naszej skrzynki umieszczonej przy bramie wjazdowej do PWiK, jako "tymczasowe biuro podawcze".
Wszystkich naszych Odbiorców Usług zachęcamy do rejestracji do Elektronicznego Biura Obsługi Klienta (e-BOK), za pośrednictwem którego mogą Państwo:
- podać stan wodomierza
- sprawdzić swoje płatności
- przejść na e-fakturę
Przepraszamy za niedogodności i prosimy o wyrozumiałość w tym trudnym dla nas wszystkich czasie.
Informujemy, iż powyższa sytuacja w żaden sposób nie wpłynie na zapewnienie ciągłości dostaw wody i odbioru ścieków.
Za utrudnienia przepraszamyJ Życzymy dużo zdrowia