Informujemy, iż od dnia 09.03.2021 r. bezpośrednia obsługa Interesantów będzie odbywać się tylko w poniedziałki
W związku z wciąż panującą sytuacją zagrożenia COVID-19, w trosce o dobro i zdrowie Klientów oraz pracowników PWiK Sp. z o.o.
Zarząd Spółki podjął decyzję o równoczesnym utrzymaniu zasad bezpieczeństwa, dlatego też:
1. Na Sali Obsługi Klienta może znajdować się 2 (dwóch) Interesantów na zasadzie wymiany wahadłowej.
2. Kasa przedsiębiorstwa będzie czynna tylko w poniedziałki w godzinach:
8:00 - 17:00
3. Jeżeli Klient będzie chciał załatwić inną sprawę w Przedsiębiorstwie, pracownik Dziennika Podawczego zarejestruje daną sprawę i poinformuje Klienta o przekazaniu sprawy do odpowiedniego Wydziału, który skontaktuje się z nim telefonicznie bez zbędnej zwłoki.
Równocześnie prosimy – pamiętajmy o utrzymywaniu bezpiecznej odległości (1,5 – 2m) pomiędzy Interesantami i zakładaniu maseczek.
Zachęcamy do dalszego załatwiania spraw za pośrednictwem poczty elektronicznej lub telefonicznie zgodnie z wykazem w załączeniu (kliknij) lub na stronie www.pwik.olkusz.pl
Wszelkie dokumenty i wnioski można składać w dedykowanej skrzynce odbiorczej znajdującej się przy wejściu do biura przy ul. Kluczewskiej 4 w Olkuszu lub wysłać pocztą na adres spółki.
Przypominamy o możliwości dokonywania płatności przelewem za pośrednictwem np. Poczty Polskiej lub za pośrednictwem bankowości elektronicznej.