Wodomierze odczytywane są przez upoważnionych pracowników Przedsiębiorstwa Wodociągów i Kanalizacji spółka z o.o. w Olkuszu w jednomiesięcznych/ dwumiesięcznych i trzymiesięcznych okresach rozliczeniowych zgodnie z zawartą umową o zaopatrzenie w wodę i / lub odprowadzanie ścieków.
Odczyty dokonywane są w dni robocze pon. – pt. zazwyczaj w godz. 7:00 - 15:00.
W przypadku braku możliwości dokonania odczytu wodomierza pracownik wystawia zawiadomienie z prośbą o podanie stanu wodomierza telefonicznie w ciągu 3 dni wraz z informacją, że po tym terminie zużycie wody zostanie naliczone szacunkowo.
Zgłoszenia odczytu wodomierza można dokonać:
- osobiście w siedzibie Przedsiębiorstwa – Sala obsługi Klienta
- telefonicznie dbiorców indywidualnych 32 643 14 15 wew. 116 ,142, 143 infolinia 3 (od poniedziałku do piątku w godz. 7:00 - 15:00),
- telefonicznie podmiotów prowadzących działalność gospodarczą.32 643 14 15 wew. 152 infolinia 3 (od poniedziałku do piątku w godz. 7:00 - 15:00),
- e-mailowo na adres: ns@pwik.olkusz.pl