Biuro podawcze i Sala Obsługi Klienta od poniedziałku do piątku od 7:00 do 15:00

KASA od poniedziałku do piątku od 8:00 do 14:00

Jesteś tutaj

Obsługa inkasentów w czasie pandemii


Mając na względzie Państwa bezpieczeństwo oraz naszych pracowników, na czas zaostrzenia pandemii koronawirusa SARS-CoV-2 ograniczamy osobiste wizyty inkasentów w Państwa domach, preferując kontakt telefoniczny, a także poprzez skrzynkę mailową lub e-BOK, czym chcemy być dla Państwa bardziej elastyczni i spełnić Państwa oczekiwania.
Zamieszczamy numery telefonów do inkasentów obsługujących poszczególne miejscowości. Zachęcamy Państwa do podawania aktualnego stanu wodomierza w miesiącu odczytowym oznaczonym w harmonogramie literą „O” wysyłając SMS (forma preferowana) lub dzwoniąc do inkasenta. W miesiącu rozliczeniowym oznaczonym w harmonogramie literą „SZ” otrzymacie Państwo rozliczenie na podstawie szacowanego zużycia. Ważne jest, aby podawali Państwo odczyt w miesiącu rozliczeniowym wynikającym z harmonogramu. Faktury doręczymy Państwu poprzez naszych inkasentów lub prześlemy pocztą.
Aby wyeliminować ewentualne pomyłki prosimy przekazywać aktualny stan wodomierza wraz z kodem nabywcy widniejącym na fakturze lub nazwiskiem Odbiorcy Usług i adresem punktu poboru.
Równocześnie, w miesiącach rozliczeniowych oznaczonych w harmonogramie literą „O” inkasent będzie mógł odczytać wodomierz i wystawić fakturę na miejscu, zachowując dystans i wszelkie zalecenia służb sanitarnych (maseczka, dezynfekcja rąk) lub przyjąć odczyt od Państwa nie wchodząc na teren nieruchomości (wówczas również wystawi fakturę na miejscu).
Dziękujemy Państwu za zrozumienie i zachęcamy do współpracy.

Harmonogram (kliknij)