Jesteś tutaj

BEZPOŚREDNIA OBSŁUGA INTERESANTÓW - ZMIANA OD 9.03.2021 r.


 

Informujemy, iż od dnia 09.03.2021 r. bezpośrednia obsługa Interesantów będzie odbywać się tylko w poniedziałki

 

 

W związku z wciąż panującą sytuacją zagrożenia COVID-19, w trosce o dobro i zdrowie Klientów oraz pracowników PWiK Sp. z o.o.

Zarząd Spółki podjął decyzję o równoczesnym utrzymaniu zasad bezpieczeństwa, dlatego też:

1. Na Sali Obsługi Klienta może znajdować się 2 (dwóch) Interesantów na zasadzie wymiany wahadłowej.

2. Kasa przedsiębiorstwa będzie czynna tylko w poniedziałki w godzinach:

8:00 - 17:00

3. Jeżeli Klient będzie chciał załatwić inną sprawę w Przedsiębiorstwie, pracownik Dziennika Podawczego zarejestruje daną sprawę i poinformuje Klienta o przekazaniu sprawy do odpowiedniego Wydziału, który skontaktuje się z nim telefonicznie bez zbędnej zwłoki.

Równocześnie prosimy – pamiętajmy o utrzymywaniu bezpiecznej odległości (1,5 – 2m) pomiędzy Interesantami i zakładaniu maseczek.

Zachęcamy do dalszego załatwiania spraw za pośrednictwem poczty elektronicznej lub telefonicznie zgodnie z wykazem w załączeniu (kliknij) lub na stronie www.pwik.olkusz.pl

Wszelkie dokumenty i wnioski można składać w dedykowanej skrzynce odbiorczej znajdującej się przy wejściu do biura przy ul. Kluczewskiej 4 w Olkuszu lub wysłać pocztą na adres spółki.

Przypominamy o możliwości dokonywania płatności przelewem za pośrednictwem np. Poczty Polskiej lub za pośrednictwem bankowości elektronicznej.